niedziela, 8 lutego 2009

CM#2

Dziekujemy, że tak licznie zaglądacie do nas. Chciałybyśmy jeszcze, abyście korzystały z naszych mapek i pokazywały swoje dzieła :) Dlatego juz niedługo pojawi sie mapka z nagrodą !!!

W tym tygodniu kolejna cmapka tym razem autorstwa Brydzi58:

Termin nadsyłania prac do 22 lutego.





truskawkaM
materiały: papier dcwv spring,tasiemka, ćwieki mm, guziczki,karton wizytowkowy, napis FancyPants


kamaftut


Materiały: baza papier wizytówkowy, stemple zegary, tusz brązowy, kartka ze starej ksiażki, czerwony filc, klucz Tim Holtz, ćwiek Paper Mania

Ibisek


Materiały: baza papier wizytówkowy, papier Daisy D's oraz czerwony i kremowy karton Cezex, tusz Vintage Photo Tim Holtz oraz złoty Colorbox, czarna i miedziana konturówka DECORfin, rub-onsy Marach Johnson.

3 komentarze:

Songaja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Songaja pisze...

Spodobała mi się mapka Brydzi i zrobiłam karteczkę. Zapraszam na mój blog
http://loreena-handmadebyloreena.blogspot.com/

Magdalena Przybytek pisze...

ja też zapraszam:

http://madi-maka.blogspot.com/2009/02/moja-pierwsza-cmapka.html

Prześlij komentarz